تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳
2

آموزش: چگونه محتوای بزرگسالان را در ایکس مسدود کنیم؟

  • کد خبر : 6299
  • ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۰۳
آموزش: چگونه محتوای بزرگسالان را در ایکس مسدود کنیم؟
اگر صفحه اپلیکیشن ایکس شما مملو از پست‌های نامناسب و محتوای پورنو بزرگسالان زیاد است، در اینجا چند نکته و ترفند وجود دارد که می‌تواند به شما در مسدود کردن چنین محتوایی کمک کند.

شرکت رسانه‌های اجتماعی ایکس (توییتر سابق) قوانین تعدیل محتوای خود را به‌روزرسانی کرده و اشتراک‌گذاری محتوای بزرگسالان را برای افزایش تعامل در پلتفرم رسمی کرده است.

به گزارش مجازینا، در حالی که ایکس می‌گوید خط‌ مشی این پلتفرم از تماشای این محتوا توسط کاربران زیر ۱۸ سال با برچسب‌گذاری آن به عنوان محتوای حساس جلوگیری می‌کند، اما بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که محتوای بزرگسالان را به طور ناخواسته و پی در پی مشاهده کرده‌اند.

بنابراین اگر صفحه اپلیکیشن ایکس شما مملو از پست‌های نامناسب و محتوای پورنو بزرگسالان زیاد است، در اینجا چند نکته و ترفند وجود دارد که می‌تواند به شما در مسدود کردن چنین محتوایی کمک کند.


محتوای بزرگسالان را مخفی کنید

برنامه ایکس در اندروید و iOS دارای گزینه‌هایی است که به کاربران اجازه می‌دهد محتوای بزرگسالان و یا پست‌هایی که محتوای خشونت‌آمیز را به تصویر می‌کشند پنهان کنند. برای فعال کردن این گزینه‌ها، ایکس را در گوشی خود باز کنید و به تنظیمات در پنل سمت چپ بروید. در مرحله بعد، روی گزینه “Privacy and Security” کلیک کنید. سپس روی “Content you see” کلیک کنید. در صفحه‌ای که ظاهر می شود، «Sensitive Media» را انتخاب کنید، روی گزینه‌ای به نام «محتوای بزرگسالان» ضربه بزنید و آن را روی «Never show this» قرار دهید.

کلمات خاصی را مسدود کنید

از آنجایی که نمی‌توان همه محتوای بزرگسالان را به عنوان «رسانه‌های حساس» طبقه‌بندی کرد، ممکن است مجبور شوید کلمات خاصی مانند «پورن» را مسدود کنید. وقتی این کلمات را مسدود می‌کنید، ایکس اعلان‌هایی را برای پست‌هایی که حاوی کلمه هستند به شما نشان نمی‌دهد و حتی پست‌ها را در جدول زمانی صفحه اصلی شما پنهان می‌کند.

برای انجام این کار، تنظیمات برنامه را باز کنید و به بخش “Privacy and Security” بروید. روی «بی‌صدا کردن و مسدود کردن» ضربه بزنید و گزینه‌ای به نام «بی‌صدا کردن کلمات» را انتخاب کنید، دکمه مثبت را در گوشه پایین سمت راست فشار دهید و کلمات یا عباراتی را که دیگر نمی‌خواهید در پلتفرم مشاهده کنید، اضافه کنید.


حساب کاربری خود را روی سن زیر ۱۸ سال تنظیم کنید

به گفته ایکس، اگر هنگام ایجاد یک حساب کاربری جدید تاریخ تولد خود را وارد نکنید یا آن را زیر ۱۸ سال تنظیم کنید، این پلتفرم هیچ محتوای مستهجن یا بزرگسالان را به شما نشان نخواهد داد. بنابراین، اگر می‌خواهید از هرگونه محتوای بزرگسالان در پلتفرم اجتناب کنید، وارد نکردن تاریخ تولد یا تنظیم نکردن آن برای نشان دادن اینکه زیر ۱۸ سال دارید نیز گزینه مفیدی است.

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=6299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.