تاریخ : یکشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۳
1

کلاهبرداری میلیاردی با ارسال لینک جعلی در نیشابور

  • کد خبر : 6184
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۲۹
کلاهبرداری میلیاردی با ارسال لینک جعلی در نیشابور
متهمی که با ترفند ارسال لینک جعلی سهام عدالت اقدام به برداشت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی از حساب یک شهروند کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مجازینا، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا در خصوص برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ حسین احمدی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات تخصصی دریافتند متهم با ارسال لینک جعلی سهام عدالت از طریق پیامک از ضعف آگاهی مالباخته سوء استفاده و از حساب بانکی وی مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برداشت اینترنتی کرده است.

وی گفت: با پیگیری‌های تخصصی کارشناسان پلیس فتا، حساب بانکی متهم در استانی دیگر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی مبلغ کلاهبرداری شده به حساب مالباخته عودت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به ارسال پرونده به صورت نیابتی به دادسرای مربوطه افزود: انتظار می‌رود کاربران با دقت و هوشیاری بالا توصیه‌های پلیس را سرلوحه فعالیت مجازی خود قرار دهند و در صورت بروز هرگونه مشکل در فضای سایبر با کارشناسان مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس حاصل کنند.

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=6184

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.