تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

هفتمین جلسه شورای همکاران اداره کل فضای مجازی برگزار گردید

  • کد خبر : 1796
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۳۸
هفتمین جلسه شورای همکاران اداره کل فضای مجازی برگزار گردید
جلسات همکاران اداره کل فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علیمه قم  با حضور مدیران و کارشناسان  این اداره کل به صورت ماهانه برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار مجازینا هفتمین جلسه شورای همکاران اداره کل فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن علامه طباطبایی(ره) معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام حاجیانی مدیرکل فضای مجازی در خصوص برنامه های اجرا شده و فعالیت های پیش روی اداره کل فضای مجازی مطالبی را بیان کرده و نکاتی در خصوص حساسیت کار و فعالیت همه کارشناسان و مدیران ارائه نمودند.

وی به ذکر طرح و برنامه های خاص و همچنین معرفی کارشناس پیگیری کننده این فعالیتها پرداختند و ضمن تقدیر از برنامه های قوی و کارآمد، نکات آسیب شناسی مرتبط با برنامه های اجرا شده را بیان داشتند.

در ادامه سرپرست اداره همکاری های فضای مجازی طی گزارشی از فعالیت های این اداره خبر از توسعه دو بخش عمده این اداره داده و در خصوص بخش شبکه سازی (با برند رِسانو) که با مدیریت حجت الاسلام سید داود موسوی در حال انجام است گفت: این بخش مسؤل پیگیری امور مربوط به اجتماع فعالان رسانه های نوین در سایت، گروه و کانال رسانو به صورت عمومی و تخصصی می باشد.
وی بخش دوم  را که توسط حجت الاسلام مرتضی نظرزاده اداره می شود را مربوط به برندسازی گروهها و مجموعه های فعال مرتبط با اداره کل عنوان کردند و حوزه  کسب و کارهای فرهنگی را از مأموریت های اصلی این اداره دانستند.

در ادامه خانم فتحی مسئول واحد امور خواهران اداره کل فضای مجازی به ذکر گزارشی از فعالیت های این واحد پرداخت و بیان داشتند از مرداد ماه ۱۴۰۰ واحد امور خواهران کار خود را آغاز نموده است و خبر از مشارکت بانوان طلبه در برنامه های مختلف اداره کل دادند.

در این جلسه رییس اداره فناوری اطلاعات معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه در خصوص سامانه اشراق و فناوری های در حال توسعه  گزارشی ارائه و از همکاری بسیار خوب مدیران و کارشناسان اداره کل فضای مجازی تشکر نمودند.

مهندس مهدی کبیر در ادامه به سه حوزه؛ زیر ساخت سخت افزاری و شبکه، زیر ساخت نرم افزاری، داده کاوی و مباحت مربوط به آن اشاره نمودند و بر لزوم یکپارچه سازی همه سرویس های فعال معاونت تاکید کردند.

در این نشست ۱۲۰ دقیقه ای سایر مدیران و کارشناسان گزارشی از فعالیت ها، چالش ها و مشکلات حوزه فعالیتی خود را ارائه و نسبت به آن با مدیر کل فضای مجازی گفتگو کردند.

 

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=1796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.