تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
12

دوره مقدماتی آموزش نرم افزار مدل سازی ۳D بلندر

  • کد خبر : 2050
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
دوره مقدماتی آموزش نرم افزار مدل سازی ۳D بلندر
دوره مقدماتی آموزش نرم افزار مدل سازی 3D بلندربه صورت کامل از مرحله ی صفر با معرفی سایت سازنده و امکانات نرم افزار و نحوه ی نصب و معرفی فوق العاده کامل اینترفیس نرم افزار و تمامی ابزارهای نرم افزار (مدلینگ های فانتزی و استفاده از بخش جذاب اسکالپتینگ از بخش های مهم و ویژه ی این پکیج آموزشی می باشد.)

به گزارش مجازینا در این دوره به صورت کامل از مرحله ی صفر و معرفی سایت سازنده و امکانات نرم افزار شروع میکنیم و نحوه ی نصب و معرفی فوق العاده کامل اینترفیس نرم افزار و تمامی ابزارهای نرم افزار را خواهیم داشت و بعد از آن وارد بخش مدلینگ می شویم و مدلینگ چند مدل مختلف از مدل های ساده تا مدل های یپیچیده را بصورت کامل مورد بحث و بررسی قرار میدهیم.

همچنین در ادامه ی مدلینگ در زمینه ی شبیه سازی معماری در این پکیج آموزشی یاد خواهیم گرفت. مدلینگ های فانتزی و استفاده از بخش جذاب اسکالپتینگ از بخش های مهم و ویژه ی این پکیج می باشد. معرفی بخش Grease Pencil و نحوه ی استفاده از آن و همچنین معرفی موتور های رندر Eevee و Cycles و نحوه ی متریال پردازی و رندریگ بصورت کامل در این پکیج مورد بحث و بررسی قرار میگیرد. تقریبا به طور کلی تمامی امکانات بلندر در این پکیج آموزشی معرفی خواهد شد و شما نحوه ی استفاده از آن ها را فرا خواهید گرفت.

هزینه ثبت نام ۳۰۰ هزار تومان است که در صورت عضویت در حلقه هنری مثال میتوانید با ۵۰٪ تخفیف توی این دوره شرکت کنید.

برای ثبت نام و نام خانوادگی به همراه شماره تلفن خود را به آیدی ایتا smk_Amirheydari@ ارسال کنید

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=2050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.