تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
10
معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفترتبلیغات خبرداد:

حضور ۹ هزار مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی در فضای مجازی

  • کد خبر : 2137
  • ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷
حضور ۹ هزار مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی در فضای مجازی
حجت الاسلام شیخ الاسلامی، با اشاره به شناسایی ۹ هزار مبلّغ در فضای مجازی و فعالیت جدّی ۲۵۰۰مبلغ در این عرصه، گفت: قریب به ۲۰نوع حمایت را برای این نوع مبلغین درنظر گرفته ایم که حمایت مادی آخرین نوع آن است.

به گزارش مجازینا، حجت الاسلام محمد شیخ الاسلامی، عصر امروز در نشست خبری جشنواره شعر ملی حضرت مادر در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، اظهار کرد: شعر از مقوله هایی است که در حوزه علمیه همواره مورد توجه بوده و اغلب بزرگان و علمای دینی به شعر و شاعری اهتمام داشته اند.

وی با بیان اینکه تاکنون پنج دوره شعر طلاب در قم برگزار شده، گفت: در عرصه فضای مجازی اقدامات خوبی در دفتر تبلیغات انجام گرفته به عنوان مثال پیش از یکسال گذشته ۸۰۰ طلبه از دفتر تبلیغات اسلامی در فضای مجازی حضور داشتند، ولی امروز ۹هزار مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه فضای مجازی وجود دارند که ۲۵۰۰مبلغ در این زمینه فعال هستند به گونه ای که ارزیابی فعالیت های آنها هم صورت گرفته است.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی قم تصریح کرد: در حال حمایت محتوایی از مبلغین فضای مجازی هستیم، در این راستا ۲۰ نوع حمایت مختلف و متعدد تعریف کردیم که حمایت مادی آخرین نوع حمایت است.

وی ادامه داد: از دیگر اقدات صورت گرفته در معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی قم این است که ما شهر مجازی را که یک شبکه ارتباطی بین مبلغان شیعه در جهان هست، راه اندازی کردیم.

حجت الاسلام شیخ الاسلامی در ادامه اشاره ای به بخش دیگر این معاونت در دفتر تبلیغات اسلامی قم کرد و گفت: ما در فضای مجازی با همه کثرتی که داریم ولی در جهان اقلیت هستیم، ما باید با اخلاق اقلیت بودن در این عرصه با آن برخورد کنیم.

وی افزود: ما منطق فضای مجازی را باید بیاموزیم، نمی توانیم با منطق فضای حقیقی، فضای مجازی را مدیریت کنیم، در رابطه با فضای مجازی با نگاه سازمانی کار بجایی نخواهد رسید، باید با نگاه تشکیلاتی، آتش به اختیاری و کف خیابانی در این عرصه کار کرد.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفترتبلیغات در ادامه اشاره ای به برگزاری جشنواره ملی حضرت مادر توسط دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان کرد و گفت: معتقدم در مفهوم واژه کوثر مفسرین ترجمه ای آورده اند که شاید خیلی براساس ظرایف ادبیات عرب درست نیست، کوثر را به عنوان خیل کثیر معنا کرده اند ولی در حقیقت “کوثر” کثرت در کثرت یعنی بسیار بی پایان است.

وی ادامه داد: هنر و به طور خاص شعر و ادبیات به یک حقیقت بی پایان که همان آفرینش است متصل هست، لحظه لحظه کار هنر چون طبیعت، آفرینش زا است، حال اگر هنرمند بخواهد به دریای بی پایان متصل و برکتی کسب نماید، یکی از راه‌هایش این است که هنرمند، هنر خود را به حضرت صدیقه فاطمه متصل نماید که اگر غیر از این باشد، زایش ندارد و برکت نخواهد کرد و پایان پذیر است.

حجت الاسلام شیخ الاسلامی ابراز کرد: به نظرم در هنر، توسل و تمسک به آستان مقدس اهل بیت داشته باشیم، هنرمند با آستان بوسی حضرت زهرا می تواند زایش هنری بی پایان داشته باشد.

انتهای پیام.

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=2137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.