تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
10

فراخوان کاریزمن۵- پیمانکاریِ خلاق فرهنگی به میزبانی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق

  • کد خبر : 2146
  • ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
فراخوان کاریزمن۵- پیمانکاریِ خلاق فرهنگی به میزبانی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق
به گزارش خبرنگار مجازینا؛ مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق پنجمین فراخوان رویداد ملی ایده پردازی و ظرفیت شناسی«پیمانکاریِ خلاق فرهنگی» کاریزمن5 برگزار می گردد.

رویدادهای دوره‌ای که به منظور تمرین و تجربه ایده‌ورزی و تیم‌سازی در موضوعات مختلف تکرار می‌شود و علاقه‌مندان به حوزه فناوری فرهنگی و صنایع نرم و خلاق می‌توانند در آنها شرکت کرده و با تمرین و تکرار فعالیت‌ها نسبت به ایده‌ورزی، تجربه بیشتری به دست بیاورند.

اين رويداد، تقاطع مساله‌محوري و ايده‌مداري به شمار مي‌رود و در آن تلاش مي‌شود مساله و چالش‌هاي عرصه فرهنگ لايه‌برداري شده و به استخراج ايده‌هاي استارت‌آپي نزديك شود و از سوي ديگر با آماده‌سازي ذهن علاقه‌مندان و ايده‌ورزان، زمينه اكتشاف ايده‌هاي نوآورانه فراهم مي‌آيد تا بدين صورت ايده‌هاي استحصالي در مدار حل مساله‌ها و چالش‌هاي فرهنگي قرار بگيرند.

در این رویدادها که به طور معمول در موضوعات متعدد تکرار خواهد شد، مراحل تبيين چالش و مساله، ایده‌ورزی، تی‌مسازی، تنظیم نسخه صفر بوم کسب و کار، روش ارائه و معرفی ایده و آموزش‌های لازم به اجرا در خواهد آمد.

علاقه‌مندان و فناوران فرهنگی می‌توانند به کرّات در این رویدادها شرکت کرده و ایده‌های خود را بارور سازند. ایده‌های دارای ارزش نوآوری مورد تقدیر واقع خواهد شد و در صورتی که ایدهای دارای شاخص‌های پذیرش باشد از طریق دهلیز خلاقیتِ مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق وارد کریدور میزبانی و رشد خواهد شد.

 این رویداد از ۱۱ آذر ۱۴۰۰ تا ۱۵ دی ۱۴۰۰ مهلت ثبت ایده دارد.

؛  اطلاعات بیشتر و ثبت نام  را در اینجا بخوانید.

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=2146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.