تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
8

برگزیدگان ایده پردازی فعالیت های جمعی فاطمیه معرفی شدند

  • کد خبر : 2174
  • ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
برگزیدگان ایده پردازی فعالیت های جمعی فاطمیه معرفی شدند
در شامگاه جمعه 10 دی ماه قرعه کشی برگزیدگان ایده پردازی فعالیت فاطمیه؛ در پیام رسان ایتا با حضور شرکت کنندگان در قالب پخش زنده برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار مجازینا؛برگزیدگان ایده پردازی فعالیت های جمعی فاطمیه معرفی و طی قرعه کشی اعلام شد.

فعالیت های جمعی به عنوان یکی از برنامه های جاری فعالان رسانه های نوین است که توسط اداره کل فضای مجازی دفتر تبلیغات در سامانه اشراق پیگیری و انجام می شود.این فعالیت ها در پایان هر هفته و در یایام مناسبتهای ملی و مذهبی در قالب انجام یک اقدام مشترک بین مشارکت کنندگان فعال می شود که از مهمترین اهداف آن می توان به ظرفیت شناسی کنشگران فضای مجازی اشاره نمود.

در ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۰ طی یک فعالیت جمعی از کلیه مشارکت کنندگان خواسته شده بود برای فعالیت جمعی فاطمیه طراح فعالیت باشند و متناسب با اهداف و گام های اجرایی یک فعالیت جمعی تعریف نمایند. مسئولان برگزاری برای این اقدام مسابقه ای نیز ترتیب داده بودند که  بیست نفر از مشارکت کنندگانی که یک فعالیت جمعی طراحی نمایند در قرعه کشی  قرار خواهند گرفت و به ۵ نفر هدیه نقدی ۱۰۰ هزار تومانی تقدیم می شود.پس از بررسی ایده ها ۱۲ نفر از کنشگرانی که بهترین ایده ها را با لحاظ اهداف و گامهای اجرایی طراحی کرده بودند، جهت قرعه کشی انتخاب شده و برای پیوستن به تیم طراحی و پشتیبانی فعالیت های جمعی دعوت شدند.

در شامگاه جمعه ۱۰ دی ماه این قرعه کشی در پیام رسان ایتا با حضور شرکت کنندگان در قالب پخش زنده برگزار گردید که در ادامه اسامی برندگان معرفی می گردد:

خانم اکبری
آقای حسین بیکی
آقای خانلری
آقای فرج الهی
خانم هلی

پایان خبر/

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=2174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.