تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

تولید بیش از ۳۰ هزار محتوا در سال ۱۴۰۰ توسط تولیدگران فضای مجازی

  • کد خبر : 2775
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
تولید بیش از ۳۰ هزار محتوا در سال ۱۴۰۰ توسط تولیدگران فضای مجازی
اداره تولید و تامین برنامه و محتوای فضای مجازی دفتر تبلیغات، مأموریت فعال سازی دارندگان نقش تولیدگر را با توجه افزایش روز افزون تعداد فعالان رسانه های نوین (سامانه اشراق) برعهده دارد.تولیدات سالانه تولیدگران فعالان رسانه های نوین در سال گذشته بیش از 30 هزار اثر در قالب ها و سطوح مختلف بوده است.

محمدحسین جلال الدینی مسئول واحد مشاوره و ارزیابی اداره تولید فضای مجازی دفتر تبلیغات در گفتگوی اختصاصی با مجازینا گفت: جلسات ماهانه واحد ارزیابی و مشاوره تولیدات فضای مجازی  با هدف هماهنگی و اشتراک گذاری نکات خاص مرتبط با این واحد، توسط اداره تولید و تامین محتوای فضای مجازی برگزار می گردد.

این جسله با حضور رییس اداره تولید و مشاور و ارزیابان بخش های متن، گرافیک و تدوین روز پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ در سالن جلسات معاونت فضای مجازی،هنر و رسانه  دفتر تبلیغات اسلامی برگزار گردید.

در این جلسه رییس اداره تولید و تامین برنامه و محتوای فضای مجازی، ضمن تشکر و تقدیر از زحمات واحد ارزیابی و مشاوره تولیدات فضای مجازی در بررسی و ارزیابی محتواهای طرح بهار معنویت،  گزارشی از سایر فعالیت های اداره تولید در این طرح ارائه نمود.

حجت الاسلام جواد رحیمی بیان داشت؛ اداره تولید با مأموریت فعال سازی نقش تولیدگر، با ظرفیت سامانه اشراق و همکاری واحد ارزیابی این مهم را پیگیری می نماید که با چشم انداز و حجم متقاضیان در آموزش های مهارتی، تعداد تولیدگران به شدت در حال افزایش است که ضمن تاکید بر ارزیابی با هدف ارائه نکات ارتقایی و بیان نقاط ضعف و قوت محتوایی بر اساس آیین نامه استاندارهای قالب محتوایی فضای مجازی، فعال سازی دارندگان سطوح بالاتر را جهت بررسی محتوای سطوح پایین تر، از گام های رسیدن به این هدف دانست.

مسئول واحد مشاوره و ارزیابی اداره تولید، شیوه نامه و دستورالعمل اجرایی مشاوران و ارزیابان را جهت ارائه نظر اعضای حاضر در جلسه قرائت و نسبت به تغییرات مطرح شده بحث و تبادل نظر نمود.
محمدحسین جلال الدینی طی گزارشی تعداد محتواهای ارسالی سالانه سامانه اشراق را بیش از ۳۰ هزار محتوا عنوان کرد که با توجه به طرح و فعالیت تعریف شده، درصد مشخصی از محتوای هر فعالیت، ارزیابی به سه روش دقیق، تصادفی و اجمالی صورت می پذیرد که حداقل ۱۴ درصد از این محتوا به صورت دقیق ارزیابی شده است.

در این جلسه  مشاور و ارزیابان بخش متون ادبی جناب آقای علی بهاری و سرکار خانم فیروزی، مشاور و ارزیاب بخش گرافیک جناب آقای امیرحسین شوپایی و مشاور و ارزیاب بخش تدوین جناب آقای حسن ماهان به ترتیب هر کدام نکاتی را در خصوص حیطه فعالیتی خود بیان داشتند که مهمترین آنها ویرایش عناوین قالب های متنی سامانه بر اساس خروجی  جلسات برگزار شده، بروزرسانی بخش های جدول استاندارهای قالب محتوایی، پیشنهاد الزام به مشاهده کاربر نسبت به نکات خاص مشاور و ارزیاب  در هر فعالیت، مطرح  و مصوب گردید واحد ارزیابی مسئول پیگیری موارد مذکور باشد.

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=2775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.