تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
12

فعالسازی تبدیل امتیاز در سامانه اشراق

  • کد خبر : 4006
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
فعالسازی تبدیل امتیاز در سامانه اشراق
اداره کل فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم جهت هدفمند کردن خدمات تبلیغی، عملیات تبدیل امتیاز را در سامانه اشراق فعال کرده است.

به گزارش مجازینا، اداره کل فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در جهت هدفمندکردن حمایت های تبلیغی و در راستای رشد فردی و مهارتی؛ فعالیت های جمعی ماه محرم و صفر را به امتیاز تبدیل کرده است .
فلذا فعالان فضای مجازی می توانند جهت استفاده از این امتیازات و تبدیل آنها به خدمت های موجود در سامانه از قبیل آموزش ،مشاوره اینترنت و… از میزکار در سامانه بر روی امتیاز کلیک کرده و خدمات مد نظر خود را با توجه به میزان امتیازات کسب شده دریافت نمایند.
فعالیت های جمعی از ماه رمضان ۱۴۰۰ با هدف تقویت کنشگران فضای مجازی به صورت هفتگی فعال شده است و علاقمندان به این فعالیت ها می توانند از سامانه اشراق و آیکون فعالیت جمعی در این فعالیت ها مشارکت داشته باشند و ضمن ثبت سابقه تبلیغی و کسب امتیازات در بازه های زمانی مختلف می توانند امتیازات خود را به خدماتی از قبیل اینترنت، آموزش، مشاوره در تولید و توزیع محتوا، تبلیغات، استدیو، طراحی و میزبانی وب، طراحی گرافیک و… تبدیل کنند.

قابل ذکر است که سامانه تبدیل امتیاز به خدمت تا تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۱ در دسترس مبلغان و فعالین مجازی می باشد.

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=4006

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سایت سامانه ای مجازی اشراق در راستای هدف مند سازی ارتباطات و سازمان دهی اطلاعات دانش در رشد و توسعه و شکوفایی بیشتر در فزای مجازی تأثیر بسزایی در اذهان عمومی دارند، و تنها پل ارتباطی بین رسانه و جامعه به شمار می‌رود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.