تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

برگزاری جلسه ماهانه مشاوران و ارزیابان محتوای فضای مجازی دفتر تبلیغات

  • کد خبر : 4099
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
برگزاری جلسه ماهانه مشاوران و ارزیابان محتوای فضای مجازی دفتر تبلیغات
به همت واحد مشاوره و ارزیابی مبلغین رسانه های نوین در اداره تولید و تامین محتوا و برنامه فضای مجازی جلسه ماهانه مشاوران و ارزیابان محتوای فضای مجازی در معاونت فضای مجازی ،هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار گردید.

به گزارش مجازینا سلسله جلسات مشاوران محتوایی فعالان رسانه های نوین با هدف هم افزایی و اطلاع از وضعیت فعالان  به صورت ماهانه با حضور مسئولین و مدیران مرتبط با تولید محتوای فضای مجازی تشکیل می گردد.

حجت الاسلام مرتضی حاجیانی مدیرکل فضای مجازی در این جلسه از زحمات دلسوزانه و شبانه روزی تیم مشاوره و ارزیابی تشکر نموده و بر لزوم نیاز به فرهنگ سازی ارائه مشاوره تکنیکی، مهارتی و محتوایی در بین فعالان رسانه های نوین با هدف کمک رسانی سطوح بالاتر به سطوح پایین تر تصریح نمود.
مدیرکل فضای مجازی ضمن اطلاع از نظرات و نکات مشاوران بر نگه داشتن حلقه ارتباط با مشاورانی که فرصت کمتری  برای خدمت رسانی به بدنه فعالان رسانه های نوین دارند، تاکید کرد.

ششمین جلسه تیم مشاوره اداره تولید و تامین محتوای فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در حالی برگزار گردید که فراخوان تولید محتوای «تبیین هنرمندانه» از سوی این اداره اعلام شده است و تولیدگران رسانه های نوین می توانند در قالب یک فرم جدید و با سهولت بیشتر در این ماراتُن تولیدمحتوا در سامانه اشراق شرکت نمایند.

محمدحسین جلال الدینی مسئول واحد مشاوره و ارزیابی مبلغان رسانه های نوین؛ گزارشی از وضعیت مشاوره و ارزیابی های صورت گرفته ارائه نمود و نکاتی در خصوص هماهنگی بیشتر این واحد با مشاوران گرایش ­های متنی،گرافیکی،تدوینی در فراخوان تولید محتوای «تبیین هنرمندانه» بیان کرد.

علی بهاری مشاور متون ادبی، امیرحسین شوپایی مشاور قالب های گرافیکی، الهه فیروزی مشاوره متون ادبی، حسن ماهان مشاور قالب های تدوینی در خصوص فعالیت های فعالان رسانه های نوین در قالب های تولید محتوا؛ نظرات و نکات ارتقایی خود را ارائه نمودند که مهمترین آن عدم رشد و پیشرفت در برخی تولیدگران به جهت رسیدن به یک محدوده امتیاز در حد استاندارد و عدم نیاز به پیشرفت و رشد بود که گفتگو در خصوص ارائه راهکار به جلسات آینده موکول گردید.

حجت الاسلام جواد رحیمی رییس اداره تولید و تامین برنامه و محتوای فضای مجازی در خصوص لزوم دقت در ارزیابی آثار و تعیین مسیر رشد تولیدگر توسط مشاور تاکید نمود.
رییس اداره تولید و تامین محتوا و برنامه فضای مجازی در خصوص ثبت سابقه فعالیت تبلیغی و ارائه به مراکز حوزوی مانند مرکز خدمات به درج جزییات بیشتر مرتبط با نقش مبلغین در سامانه اشراق و ضرورت هماهنگی هرچه بیشتر مشاورین و ارزیابان تصریح نمود.

 

 

 

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=4099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. تشکر بسیار از طرح خوب و بموقع دفتر.حقیقتا ایده خاصی برای تولید نداشتیم و با تیمی که در اختیار داشتیم یکبار فعالیت تعریف کردیم که مشکل داشت و در ارزیابی گیر کردیم.امیدوارم بتونیم در موضوع جهاد تبیین کار خوبی تولید کنیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.