تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

اجرای طرح استقرار روحانی در کلانتری‌های سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 4272
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
اجرای طرح استقرار روحانی در کلانتری‌های سیستان و بلوچستان
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی سیستان وبلوچستان، گفت: طرح استقرار روحانی در کلانتری‌های استان اجرایی شده است.

به گزارش مجازینا، حجت الاسلام عیسی خانه گیر صبح یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با توجه به اینکه هنر پلیس، خنثی کردن جریان‌سازی‌ها بوده و کار فرهنگی را همه نهادها باید جدی بگیرند، طرح استقرار روحانیان در کلانتری‌های استان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: مجموعه عقیدتی سیاسی انتظامی در تقویت دو بُعد اعتقادی و سیاسی فعالیت می‌کند که برگزاری دوره‌های بصیرت افزایی، سبک زندگی، حفظ قرآن، اعزام کارکنان و خانواده‌هایشان به سفرهای زیارتی و هدایتگری سیاسی با ارائه تحلیل‌ها از جمله فعالیت‌های آن به شمار می‌رود.

این مسئول اظهار کرد: تقویت و توسعه فضای مجازی برای حضور مؤثر و اثربخش مجموعه انتظامی در عرصه جهاد تبیینی نیز از دیگر برنامه‌های راهبردی این نهاد و سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی است.

وی تاکید کرد: راهبرد سازمان عقیدتی سیاسی تربیت پلیس در تراز انقلاب است، اینکه فضای دینی و قرآنی ایجاد کنیم تا پلیس در نوع رفتار و گفتار از آن بهره ببرد.

‌این مقام مسئول با بیان اینکه سازمان عقیدتی سیاسی در تربیت نیرو از بدو ورود افرادی که تمایل به خدمت در نیروهای مسلح و به خصوص انتظامی دارند، نقش اساسی دارد، گفت: سازمان عقیدتی سیاسی در طراحی مولفه‌ها و نظارت بر گزینش، گزینش پلیس تراز انقلاب، تعلیم و تربیت نیروهای جذب شده نقش مهمی دارد.

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=4272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.