تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

اجرای طرح ملی تربیت کنشگر رسانه خانواده «آواتارهای پاسخگو»

  • کد خبر : 4396
  • ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
اجرای طرح ملی تربیت کنشگر رسانه خانواده «آواتارهای پاسخگو»
طرح ملی تربیت کنشگر رسانه خانواده با عنوان «آواتارهای پاسخگو» جهت پاسخگویی به سؤالات خانواده‌های در معرض آسیب برگزار می‌شود.

به گزارش مجازینا، طرح ملی تربیت کنشگر رسانه خانواده با عنوان «آواتارهای پاسخگو» از سوی اداره کل فضای مجازی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه و با پشتیبانی تخصصی قطب اخلاق میز خانواده دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم  برگزار می‌شود.

این طرح ملی که از ۵ تا ۲۰ بهمن در قالب تور مجازی ۱۰ ساعته، همراه با اردوی ۷۲ ساعته مهارت افزایی از ۲۶ بهمن برنامه ریزی شده است.

هدف از این طرح، آموزش دانش‌پژوهان یا فارغ التحصیلان رشته‌های مشاوره و روانشناسی برای ایفای نقش پاسخگویی به سؤالات خانواده‌های در معرض آسیب در فضای مجازی و رسانه های نوین از یک سو و فعالیت در حوزه خانواده و کنشگری فضای مجازی از سوی دیگر است.

در این دوره، اساتید برجسته کشور در حوزه ارتباطات، فضای مجازی، روانشناسی و مشاوره خانواده از جمله دکتر مسعود جان‌بزرگی، حجج اسلام دکتر مهدی عباسی، مهدی هادی، رضا مهکام، ابولفضل قدوسی، محمد صفری و … حضور دارند.

مهلت ثبت نام در این دوره تا ۳۰ دی است و فارغ التحصیلان رشته های مشاوره و روان شناسی، صاحبان تجربه حضور در کارگاه های خانواده، فعالان و کنشگران فضای مجازی و پژوهشگران و مشاوران تخصصی حوزه خانواده برای ثبت نام در اولویت هستند.

شرایط ثبت نام:

علاقه مندان حائز شرایط جهت ثبت نام می‌توانند به سایت http://Resano.org/avatar مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=4396

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.