تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
7
حجة الاسلام برادران:

اگر در فضای مجازی حضور قوی نداشته باشیم ضربه خواهیم خورد

  • کد خبر : 1861
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۲۱
اگر در فضای مجازی حضور قوی نداشته باشیم ضربه خواهیم خورد

حجة الاسلام والمسلمین برادران در نشست با حجة الاسلام بختیاری سرپرست اداره همکاری های فضای مجازی و سید داوود موسوی مسئول تیم رسانو از اهمیت حضور هوشمندانه در فضای مجازی سخن گفت. ایشان اظهار داشت: به واسطه فضای مجازی می توانیم خلأ های مهمی را پر کنیم؛ برای مثال در غرب دانشگاه های شرق شناسی […]

حجة الاسلام والمسلمین برادران در نشست با حجة الاسلام بختیاری سرپرست اداره همکاری های فضای مجازی و سید داوود موسوی مسئول تیم رسانو از اهمیت حضور هوشمندانه در فضای مجازی سخن گفت.
ایشان اظهار داشت:
به واسطه فضای مجازی می توانیم خلأ های مهمی را پر کنیم؛ برای مثال در غرب دانشگاه های شرق شناسی هست اما ما در ایران نه دانشگاه غرب شناسی داریم نه رشته ای با محوریت غرب شناسی و نه حتی ۲ واحد درسی با این موضوع!
اما با فعالان رسانه ای که داریم می توانیم در زمینه اطلاع رسانی و آموزش و فعالیت های موثر در رسانه های نوین اثر خوبی داشته باشیم.

وی افزود: ما نباید غرب را از دریچه هالیود بشناسیم و باید با یک برنامه دراز مدت و تبلیغ در فضای مجازی جهت گیری مهمی علیه فرهنگ غرب در رسانه داشته باشیم.
ایشان در ادامه به اهمیت شناخت جایگاه سهم ملت در مقابل دولت و در مقابل دنیا پرداختند و با تاکید بر اهمیت پژوهش و برنامه ریزی برای تبلیغ در فضای مجازی به ضرورت قیام علیه سلطه رسانه ای غرب اشاره کردند.

در ادامه حجت الاسلام برادران راه حل برون رفت از مشکلات تبلیغ در فضای مجازی را ضرورت شبکه سازی بین افراد دغدغه مند و تعقیب اهداف والای تبلیغی بیان کردند.

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=1861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.