تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
13
به همت اداره کل فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:

بیست و چهارمین کرسی تحلیلی رسانو برگزار می شود

  • کد خبر : 2152
  • ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
بیست و چهارمین کرسی تحلیلی رسانو برگزار می شود
حجت الاسلام والمسلمین مهندس محمد علی قدس پور، استاد حوزه و دانشگاه، کارشناس بیست و چهارمین کرسی تحلیلی رسانو با موضوع "کاربردهای هوش مصنوعی در علوم اسلامی و آینده ی تبلیغ و معارف دینی در دنیای پیش رو" خواهد بود.

به گزارش مجازینا کرسی بیست و چهارمین اجتماع فعالان رسانه های نوین تحت عنوان رسانو با موضوع “کاربردهای هوش مصنوعی در علوم اسلامی و آینده ی تبلیغ و معارف دینی در دنیای پیش رو” برگزار می شود.

این کرسی که بصورت هفتگی و به همت تیم مدیریتی رسانو برگزار میشود، این هفته میزبان حجت الاسلام والمسلمین مهندس محمد علی قدس پور، استاد حوزه و دانشگاه، است و ضمن ارائه مطالبی پیرآمون کاربردهای هوش مصنوعی در علوم اسلامی و آینده ی تبلیغ و معارف دینی در دنیای پیش رو به سوالات اعضای این گروه پاسخ خواهد داد.
حجت الاسلام والمسلمین مهندس محمد علی قدس پور، استاد حوزه و دانشگاه، امام جمعه موقت سمنان، مدیر موسسه تولید سیستم های خبره و هوشمند اسلامی باقر العلوم سلام الله علیه است و مطالب خود را دوشنبه ۶ دی ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۹ در گروه تعاملی رسانو (در پیام رسان ایتا) به صورت آنلاین و صوتی و در گفتگوئی آزاد ارائه خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=2152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.