تاریخ : یکشنبه, ۲۷ خرداد , ۱۴۰۳
0

بیش از ۵ هزار کامنت احساسی برای قدردانی از استاندار شهید در پست بی‌بی‌سی فارسی

  • کد خبر : 6060
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
بیش از ۵ هزار کامنت احساسی برای قدردانی از استاندار شهید در پست بی‌بی‌سی فارسی
روزی که خبر سقوط بالگرد رئیس‌جمهور و همراهان منتشر شد، صفحه اینستاگرام بی‌بی‌سی فارسی تصویری از مالک رحمتی به همراه زندگینامه‌ای کوتاهی از زندگی با برکت او منتشر کرد و با بیش از ۵ هزار کامنت احساسی مردم به پاس قدردانی از استاندار شهید مواجه شد.

بعد از حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب کشورمان و حسین‌ امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، نام چند تن‌ دیگر نیز در میان شهدا به چشم می‌خورد که شاید برای همه مردم آشنا نبودند. یکی از ۸ شهید این حادثه دلخراش، مالک رحمتی بود.

رحمتی، استاندار جوان آذربایجان شرقی ۴ ماهی می‌شد که در این سمت درحال خدمت‌رسانی به مردم بود. ۴ ماه شاید زمان زیادی نباشد برای خدمت‌رسانی و فعالیت؛ هرکس دیگری جای رحمتی بود، تا آن زمان فقط سرگرم تشریفات و مقدمات مسئولیت می‌شد، اما قلب سوخته مردم آذربایجان حکایت دیگری دارد.

روزی که خبر سقوط بالگرد رئیس‌جمهور و همراهان منتشر شد، صفحه اینستاگرام بی‌بی‌سی فارسی تصویری از مالک رحمتی به همراه زندگینامه‌ای کوتاهی از زندگی با برکت او منتشر کرد.


آنچه موجب حیرت همگان شد، واکنش مردم به شهادت استاندار جوان بود. اتفاقی که بارها و بارها در رسانه‌های مختلف، حتی ان‌ها که تعلق خاطری به انقلاب نداشتند بازتاب داشت.در کامنت‌ها و نظرات مردم زیر پست بی‌بی‌سی‌فارسی، حتی یک کامنت منفی دیده نمی‌شد و سراسر ابراز ارادت و علاقه مردم آذربایجان بود به استاندار جدیدشان. عده‌ای می‌گفتند او در چهار ماه، به انداره ۴ سال خدمت کرد.

عده‌ای از اینکه او را از دست دادند حسرت می‌خوردند.

عده کثیری نیز به او ابراز ارادت می‌کردند.

شاید بی‌بی‌سی فارسی با انتشار این پست تصور می‌کرد که سیل نظرات منفی مردم روانه خواهد شد، و روبات‌های مجازی که همواره سعی در تخریب وضعیت دارند، اینبار هم به کمک معاندین می‌آیند. اما نظرات مثبت و واقعی مردم در فضای مجازی، مثل حضورشان در مراسم تشییع این شهدا پررنگ بود و معاندین را انگشت به دهان کرد. به طوری که هرچه جست‌وجو کنی، باز هم حتی یک کامنت منفی نمی‌توان پیدا کرد. این یعنی استاندار جوان راهش را به قلب مردم در همان مدت کوتاه باز کرده بود و مردم قدرشناس ما در فضای مجازی نیز کم نگذاشتند.


بیش از ۵هزار کامنت سراسر مهر و محبت، نثار روح استاندار شهید شد. استانداری که در زمان حیات شاید خیلی‌ها او را نمی‌شناختند، اما حالا بعد از شهادت، نامش به جمع شهدای خدمت گره خورده و جاودانه شد.

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=6060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.