تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

تمدید مهلت شرکت در فراخوان مسابقه تبیین هنرمندانه

  • کد خبر : 4290
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
تمدید مهلت شرکت در فراخوان مسابقه تبیین هنرمندانه
با توجه به درخواست های کاربران تولیدگر در سامانه اشراق مبنی بر تمدید شرکت در فراخوان مسابقه تبیین هنرمندانه مهلت شرکت در این فراخوان تا تاریخ 15 دی ماه 1401 تمدید شد.

به گزارش مجازینا به نقل از مسئول واحد مشاوره و ارزیابی اداره کل فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی، با توجه به اتمام زمان فراخوان مسابقه تبیین هنرمندانه و درخواست های مبلغان تولیدگر در سامانه اشراق جهت تمدید این فراخوان؛ مهلت ثبت و ارسال آثار در این فراخوان تا ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ تمدید شد. از کلیه تولیدگران محتوای دیجیتال دعوت می شود به جمع مشارکت کنندگان در این فراخوان بپیوندند.
جلال الدینی افزود: کلیه آثار ارسالی در فراخوان توسط واحد مشاوره و ارزیابی بررسی خواهد شد و آثاری که حائز امتیاز ۶۰ به بالا شده باشند، در مرحله داوری نهایی قرار خواهند گرفت. با توجه به مزایای خاص این فراخوان؛ آثاری که امتیاز آن ها پایین تر از ۶۰ باشد، کد تخفیف ۸۰ درصدی دوره آموزشی متناسب با همان قالب دریافت خواهند نمود.
مسئول واحد مشاوره و ارزیابی در پایان گفت: معرفی نفرات برگزیده و شایسته تقدیر این فراخوان در سه گرایش متن، گرافیک و تدوین، پس از داوری نهایی و همزمان با میلاد امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=4290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.