تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

جلسه مشترک اداره کل فضای مجازی و میز سبک زندگی برگزار شد

  • کد خبر : 5334
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۴۲
جلسه مشترک اداره کل فضای مجازی و میز سبک زندگی برگزار شد

به گزارش مجازینا؛ جلسه ایده پردازی با موضوع هویت بخشی به نوجوان در فضای مجازی با حضور مدیران اداره کل فضای مجازی و میز سبک زندگی قطب اخلاق دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد. در این جلسه که صبح روز چهارشنبه در سالن جلسات علامه طباطبائی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر […]

به گزارش مجازینا؛ جلسه ایده پردازی با موضوع هویت بخشی به نوجوان در فضای مجازی با حضور مدیران اداره کل فضای مجازی و میز سبک زندگی قطب اخلاق دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

در این جلسه که صبح روز چهارشنبه در سالن جلسات علامه طباطبائی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، حاضرین ایده های خود را مطرح و در نهایت به جمع بندی اولیه رسیدند. طبق تفاهم صورت گرفته بعد از نهایی شدن طرح، با همکاری میز سبک زندگی و اداره کل فضای مجازی شاهد اجرای این طرح خواهیم بود.

همکاری سابق اداره کل فضای مجازی و قطب اخلاق(از قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی) در سال ۱۴۰۱ برگزاری «طرح ملی آواتارهای پاسخگو» بوده است که طی فرایندی بیش از ۴۰۰ نفر از متخصصان مشارکت و در نهایت حضور ۴۰ نفر از برترین فعالان حوزه مشاوره و سبک زندگی با حضور در کارگاه سه روزه، اولین دارندگان نقش «مرجع پاسخ» (از نقش های ده گانه کنشگری فضای مجازی) شده و هم اکنون  با تخصص خود در این نقش فعال هستند.

 

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=5334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. واقعا اگر نتیجه جلسات بشود کاری مثل آواتارها که در لینک آمده است احسنت.ولی اگر صرفا جلسه با عکس است خدا جوابتان بدهد که مبلغان مجازی یکسال است حمایت ها در حد بسته اینترنت و فعالیت های جمعی باقی مانده است.

  2. حسینی جان تشکر بابت لینک.بله این همون طرح بود که گفتم من رد شدم.یکی دیگه از دوستان شرکت کرد و در کارگاه قم حضور پیدا کرد ولی بعد از کارگاه ایشون رو هم رد کردند .مراحلش سخت بود و کم کم همه رو حذف میکردند:))
    ولی فیلمهاشو دیدم واقعا چیز مشتی بوده.
    آقای دکتر عباسی استاد ما بودند و بنده میشناسمشون .
    لطفا ایتا.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.