تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

جلسه پایان سال تیم مشاوره و ارزیابی تولید محتوای فضای مجازی برگزار شد.

  • کد خبر : 4734
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷
جلسه پایان سال تیم مشاوره و ارزیابی تولید محتوای فضای مجازی برگزار شد.
25درصد از محتوای ارسالی فعالان فضای مجازی  سالانه مورد بررسی تیم ارزایابی و مشاوره قرار می گیرد.

به همت واحد مشاوره و ارزیابی مبلغین رسانه های نوین در اداره تولید و تامین محتوا و برنامه فضای مجازی، جلسه پایان سال مشاوران و ارزیابان محتوای فضای مجازی در معاونت فضای مجازی ،هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار گردید.

به گزارش مجازینا مسئول واحد ارزیابی و مشاوره تولیدات فضای مجازی دفتر تبلیغات ابراز داشت: عصر پنج شنبه، یازدهم اسفندماه  آخرین جلسه سال ۱۴۰۱ تیم ارزیابی و مشاوره تولیدات دیجیتال با حضور کارشناسان ارزیابی باحضور مدیر محترم این اداره تولید برگزار شد.

جلال الدینی افزود؛ در ابتدا این جلسه گزارشی در رابطه با نحوه برگزاری مسابقه «تبیین هنرمندانه ویژه تولیدگران» و داوری آثار ارائه شد و در ادامه در رابطه با تسریع در روند ارزیابی  در سال آینده نکاتیمطرح گردید که با نقد و بررسی کارشناسان ارزیاب، نکات تکمیلی به فرایند تسریع اضافه گردید.
قابل ذکر است که حدود ۲۵ درصد از محتوای ارسالی تولیدگران توسط تیم ارزیابی نمره دهی شده و سایر محتوا بررسی اجمالی می گردد.

در همین رابطه حجت الاسلام کمندلو، ارزیاب  نرم افزار، آقایان بهاری و سرکار خانم فیروزی کارشناسان قالب های متنی، آقای ماهان کارشناسان قالب های صوت و فیلم به بیان نظرات خود پرداختند.

اضافه شدن قالب خبرنویسی  و فراهم شدن زیرساخت های لازم جهت اضافه شدن این قالب و گردآوری جدول استانداردهای آن برای بخش گرایش متن از جمله نکات مهم دیگری بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

 

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=4734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.