تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5
نویسنده کتاب صعود ۴۰ ساله:

جهاد تبیین تنها راه مقابله با بمباران فکری دشمن در فضای مجازی است

  • کد خبر : 3221
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴
مجازینا/ نویسنده کتاب صعود ۴۰ ساله گفت:دشمنان دین در فضای مجازی ذهن مخاطبان را با بمباران فکری در دست گرفته و همه خدمات نظام را وارونه جلوه می‌دهند و تنها راه مقابله با آن جهاد تبیین است.

به گزارش مجازینا ، حجت‌الاسلام سید محمد حسین راجی بعد از ظهر پنجشنبه در سلسله نشست‌های جهاد تبیین که در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در اربعین سال گذشته حکم جهاد تبیین صادر کردند و پس از آن در ۸ سخنرانی خود بر ضرورت آن تاکید کردند.

پژوهشگر دینی و استاد دانشگاه اضافه کرد: دشمنان دین در فضای مجازی ذهن مخاطبان را با بمباران فکری جوری در دست گرفتند که همه خدمات نظام جمهوری‌اسلامی را زیر سوال برده و وارونه جلوه می‌دهند و تنها راه مقابله با این مسئله جهاد تبیین است.

وی زیر سوال بردن دستاوردهای نظام، تطهیر و بزک چهره پهلوی و نظام را عامل همه مشکلات جامعه معرفی کردن را سه محوری معرفی کرد دشمنان به طور جدی در فضای مجازی دنبال می‌کنند تا مردم ما را از نظام جمهوری‌اسلامی ناامید کنند.

راجی ادامه داد: دشمنان در دنیای مجازی ریشه همه مشکلات را در انقلاب اسلامی و مبانی دین معرفی می‌کنند چنانچه ریشه مشکلات موجود در جامعه در عدم عمل کردن به دستورات دین است و این مسئله باید برای مردم تبیین شود.

نویسنده کتاب صعود ۴۰ ساله که حاوی دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران است، گفت: کشور ما در تمام زمینه‌های علمی، اقتصادی، سیاسی و نظامی به دستاوردهای بزرگی دست یافته است و باید مبلغان با مطالعه در منابع موثق نسبت به آن آگاهی یافته و مردم را نیز آگاه کنند.

وی گفت: تطهیر نظام فاسد پهلوی در فضای مجازی به صورت جدی توسط دشمنان نظام دنبال می‌شود تا به نسل جوان القا کنند که همه مشکلات ریشه در جمهوری‌اسلامی دارد در صورتی که منابع بسیار موثق داخلی و خارجی خصوصاً یادداشت‌های علم شرح کامل فساد و خیانت پهلوی آورده شده که باید برای نسل جوان تبیین شود.

راجی خاطر نشان کرد: در کتاب جعبه سیاه یادداشت‌های علم که از نزدیک‌ترین افراد به شاه بوده و به طور روزانه نوشته می‌شد گردآوری شده و خواندن آن را به همه مبلغان و فعالان فرهنگی توصیه کرد تا بتوانند با آگاهی کامل به روشنگری پرداخته و دست دشمنان را رو کنند.

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=3221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.