تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
13
قابل توجه کنشگران فضای مجازی و گروه‌های تبلیغی:

جهت پیوستن به شبکه ملی فعالان مجازی، وارد سامانه اشراق شوید

  • کد خبر : 3179
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
جهت پیوستن به شبکه ملی فعالان مجازی، وارد سامانه اشراق شوید
مجازینا/ کارشناس اداره جذب و توسعه فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی در گزارشی از به‌روزرسانی وضعیت گروه‌های تبلیغی درابتدای سال 1401 فضای مجازی خبر داد.

حجت الاسلام قاسمی  در گفت‌وگو با مجازینا ، از به‌روزرسانی وضعیت گروه‌های تبلیغی در ابتدای سال جاری  خبر داد و گفت: ساماندهی گروه‌های تبلیغی جهت تسریع در ارائه خدمات و پشتیبانی هدفمند انجام شد.

کارشناس اداره جذب و توسعه فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: در راستای ساماندهی اجتماع فعالان مجازی اولین قدم تکمیل اطلاعات افراد و گروه‌ها می باشد که منجر به ایجاد شبکه ارتباطی بین گروه‌ها و فعالان فضای مجازی خواهد شد.

وی افزود: فعالان مجازی جهت تکمیل پروفایل و نقش خود با مراجعه به آدرس https://ticketing.eshragh.ir/node/39952 ، وارد سامانه اشراق شوند و با ورود به قسمت “میزکار” ، اقدام به تکمیل اطلاعات شخصی و در صورت توانمندی اخذ نقش؛ نمونه آثار خود را در سامانه بارگذاری کنند.

قاسمی در پایان یادآور شد: تاکنون حدود ۳۵۰ درخواست تشکیل گروه در سامانه به ثبت رسیده و بیش از نیمی از این تعداد مورد بررسی و تایید قرار گرفته و به دنبال آن، این افراد و گروه‌ها مشغول کنشگری در فضای مجازی شده‌اند.

 

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=3179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. باسلام خدمت دست اندرکاران محترم وعرض خداقوت بنده نمیدونم چگونه باید ثبت نام کنم ؟دیگراینکه هیچگونه اطلاعاتی را ارائه نمیده وتوضیحاتی نداره ،لطفا درباره این کانل بیشترتوضیح بفرمایید.

  2. سلام علیکم :
    ضمن خدا قوت به مسولان ومدیران گروه رسانو ،متاسفانه منم نتونستم فعالیت ام در اشراق ثبت کنم ،اگر براتون مقدور وزحمت نیست ،۲۲۹۶۸۰۲۸۵۰این کدملی ام برام ثبت بزنید ممنون میشم ،یاعلی

  3. سلام علیکم. لطفا در سامانه اشراق، به کارشناس مربوطه پیام دهید. با تشکر از شما

  4. سلام وقت اصلانمیشه بنده خیلی ازطلبه هانمیتونبم ثبت نام کنیم هرجوری میزنی تکمیل نمیکنه واصلاخیلی نابسامانه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.