تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
0
در ایام منتهی به انتخابات صورت گرفت:

حضور بیش از هزار کنشگر دینی در فعالیت جمعیِ انتخاباتی

  • کد خبر : 5530
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
حضور بیش از هزار کنشگر دینی در فعالیت جمعیِ انتخاباتی
در ایام منتهی به انتخابات و سالروز میلاد منجی عالم بشریت، سامانه فعالان فضای مجازی-اشراق با تعریف فعالیت‌های جمعی، بیش از هزار کنشگر دینی را به انجام وظایف در جهت مشارکت حداکثری فرا خواند.

در این فعالیت جمعیِ انتخاباتی که برای اولین بار در ۲۹ بهمن فعال گردید؛ از طلاب کنشگر خواسته شد، ایده‌های خود را برای کنشگری طلاب در راستای جذب مشارکت حداکثری انتخابات اعلام و در گروه ایتایی رسانو به اشتراک گذارند.

این فعالیت که با استقبال پرشور طلاب نیز مواجه شد، ایده‌ها و بازخوردهای مثبتی را به همراه داشت که تعدادی از آن در ادامه آورده می‌شود.

«فعالیت های جمعی» گونه‌ای از کنش‌های آسان و سریع است که بواسطه یک اعلام عمومی هر یک از اعضا در طول روز(یا هفته یا مناسبت) متناسب با توان و استعدادی که دارند آن‌ را انجام می‌دهند تا در یک مشارکت جمعی، فعالیتی بزرگ و موثری را در فضای مجازی خلق نمایند و از قطره قطره کنش‌هایشان موجی ملموس ایجاد کنند.(اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت جمعی)

نمونه ایده‌های مطرح شده در اولین فعالیت جمعی انتخابات:

  • بهترین روش تبلیغ چهره به چهره است با تبیین وظایف و اختیارات مجلس و بیان دستاوردهای مجلس طی چند سال اخیر(زیرا خیلی از مردم از اهمیت و جایگاه قانونگذاری و مجلس اطلاع کافی ندارند و برخی ضعف‌های اجرایی را هم به مجلس نسبت می دهند و …)

 

  • تبلیغ درپی وی افراد، روزانه ۱۰ نفر
    ۱.آیا درانتخابات شرکت می‌کنید؟
    ۲.بر فرض عدم حضور جویای علت شدن
    ۳. پس از علت‌یابی متناسب با آن روشنگری و گفتگو کرد.

 

  • با توجه به تحریم و بایکوت خبری انتخابات در رسانه‌های ضد انقلاب؛ باید هر چه میتوانیم در مورد انتخابات صحبت کنیم که همه جا بحث انتخابات سر زبانها باشد. زیاد صحبت کردن در مورد انتخابات و ملاکهای انتخاب اصلح و معرفی کاندیداها و مطالبات میتواند موثر باشد.

 

  • ایده من تبلیغ در مدرسه هست
    ۴۰۰ نفر پدر دانش آموزان و ۴۰۰نفر مادرها. و در جلسات خود با بیان اهمیت رای دادن آشنا میشن
    اولیا با رای دادن و عوض کردن وضع موجود با مشارکت حدکثری و با اضافه کردن اینکه هر کدام از اولیا باید به اطرافیان خود بگویند و در انتخابات شرکت میکنن و این کار رای زیادی دنباله خود خواهد داشت.

 

  • توصیه میکنم به جای کار زیاد هر کسی خانواده و کسانی که با او ارتباط تنگاتنگی دارند را به انتخابات دعوت نماید.

 

  • پروفایل شخصی و آیدی ما مفهومی و هدف دار باشه، خداوند تبارک در قرآن مانند نام گذاری سوره‌ها و اهل بیت(علیهم السلام) در کلام و سیره خود با یک اسم و صفت و شعار چه انقلاب‌ها که ایجاد نکردن.

 

  • به نظرم اگه طلاب یاد بگیرن و جواب شبهات رو با طنز و شوخی بدن تأثیر کلامشون خیلی بیشتر میشه و مخاطبین هم خوششون میاد.

 

در این خصوص مدیرکل فضای مجازی؛ حجت الاسلام مرتضی حاجیانی با حضور در برنامه جامعه مجاهد، در خصوص کنشگری در فضای مجازی و انجام فعالیت جمعی فوق نکاتی ابراز داشتند که میتوانید از طریق کلیپ زیر بهره برداری نمایید.

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=5530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.