تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4
بمناسبت نیمه شعبان

راه اندازی پویشی با عنوان جهان منجی میخواهد

  • کد خبر : 5584
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
راه اندازی پویشی با عنوان جهان منجی میخواهد
در سالروز میلاد منجی عالم بشریت، سامانه فعالان فضای مجازی-اشراق با تعریف فعالیت‌های جمعی، بیش از هزار کنشگر دینی را به راه اندازی پویشی با عنوان #جهان_منجی_میخواهد دعوت کرد.

دومین فعالیت جمعیِ ویژه نیمه شعبان ۱۴۴۵ق-۱۴۰۲ش؛ با راه اندازی پویشی بزرگ با عنوان #جهان_منجی_میخواهد و با هشتگ #منجی آغاز شد.
تمامی کنشگران مذهبی و علاقمندان به ظهور حضرت ولی عصر(عجل الله فرجه)، با بارگذاری پستی سبز رنگ و با کپشنی در مورد نیاز جهان به منجی، برای ورود به این پویش می توانند اقدام نمایند.

علاقمندان برای ورود به این پویش در صورت نیاز به محتوا برای کپشن یا دریافت تصویر پست با سایز و کیفیت مناسب، می توانند از سامانه اشراق به آدرس:https://eshragh.ir/monji استفاده نمایند.

لازم به ذکر است چنانچه علاقمند هستید پستی که در اینستاگرام بارگذاری نموده اید؛ بازنشر داده شود کافیست لینک پستِ خود و دیگرانی که همراه شما در این پویش شرکت کردند را برای صفحه منجی دوازدهم به آدرس https://www.instagram.com/monji12info دایرکت نمایید.

«فعالیت های جمعی» گونه‌ای از کنش‌های آسان و سریع است که بواسطه یک اعلام عمومی هر یک از اعضا در طول روز(یا هفته یا مناسبت) متناسب با توان و استعدادی که دارند آن‌ را انجام می‌دهند تا در یک مشارکت جمعی، فعالیتی بزرگ و موثری را در فضای مجازی خلق نمایند و از قطره قطره کنش‌هایشان موجی ملموس ایجاد کنند.(اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت جمعی)

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=5584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.