تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6
امام جمعه اهرم:

ساماندهی فضای مجازی ضروری است

  • کد خبر : 3153
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰:۱۹
ساماندهی فضای مجازی ضروری است
مجازینا/ امام جمعه اهرم گفت: فساد فضای مجازی مثل موریانه ایمان و اعتقاد مردم را از بین می‌برد و وبال آن هم به عهده مسئولین شورای عالی فضای مجازی خواهد بود.

به گزارش مجازینا ، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده در خطبه نماز جمعه این هفته اهرم استان بوشهر با اشاره به آسیب‌هایی که از کشور آمریکا متوجه ایران و جهان شده است، عنوان کرد:

همه کسانی که در داخل و یا خارج سنگ کدخدا را به سینه می‌زنند و سبک زندگی مرتبه حیوانی و پست این نوع تفکر را تو بوق و کرنا می‌کنند، امثال این سلبریتی هایی که فضای جامعه را با تفکر متعفن آمریکایی آلوده می‌کنند بدانند که آمریکا و غرب مهد تمدن نبوده و نیست بلکه مهد توحش و دارای قانون جنگل است.

پهلوزاده افزود: اینها بدانند که اگر با تبلیغات در فضای مجازی بنیان خانواده ایرانی را سست می‌کنند اولین آسیبِ تبلیغ این نوع سبک زندگیِ مرتبه حیوانی به خودشان بر می‌گردد. زندگی کردن به سبک غرب بزک شده و پذیرش قواعد آنها یعنی از بین بردن همه قواعد بشری و ظلم به همه بشر و تنها ابزاری که می‌توانند با آن سر همه مردم دنیا را کلاه بگذارند همین حربه حقوق بشر است.

امام جمعه اهرم ادامه داد: برای تمسخر اینچنین حقوق بشری همین بس که عربستانی که امثال خاشقچی را با اسید روانه فاضلاب می‌کند و از بین می‌برد و اسرائیلی که حق ملت‌ها را غصب کرده و آلمانی که با تولید سلاح‌های شیمیایی و آمریکا با استفاده از بمب‌های اتمی میلیون‌ها انسان را از حق حیات محروم می‌کنند این کشورها مدعی حقوق بشرند.

وی تاکید کرد: جوان امروز نباید فریب سبک زندگی غربی و رنگ و لعاب تکنولوژی آنها را بخورد. آمریکا می‌داند با توجه به گستردگی اطلاعات نمی‌شود سر جوان امروز را کلاه گذاشت اما با صنعت سینما و بازی و فضای مجازی چنان سبک زندگی غربی را به آنها قالب کرده و با رنگ و لعاب ثروت و شهوت بزک کرده که با وجود اینکه می‌بینند امنیتی در غرب وجود ندارد اما مترصد رفتن و زندگی در آنجا هستند

وی همچنین گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند مسئله مبارزه با ساختارهای فساد باید جدی گرفته بشود و با برهم زنندگان امنیت روانی مردم مثل شایعات و دروغ‌های فضای مجازی برخورد کنید.

پهلوزاه اظهار داشت: عرض می‌کنیم نمی‌دانیم مماشات در قانونمند کردن این فضا تا کی می‌خواهد ادامه داشته باشد. آقایان شورای عالی فضای مجازی چندتا مثل اتفاق ترور در مجلس و اهواز باید اتفاق بیافتد و جوانان را به خاک و خون بکشد. چند تا فراخوان هنجارشکنانه مثل شیراز باید اتفاق بیافتد تا شما بیدار شوید. چندسال باید تعیین نرخ دلار و معاملات در کانال‌های بی در و پیکر انجام بشود تا شما بیدار شوید.

وی خاطرنشان کرد: چقدر از پسران و دختران معصوم این سرزمین باید طعمه گرگ‌های فضای مجازی شوند و آبروی خانواده‌های مؤمن باید برود و مجبور به فرار از خانه و خانواده شوند و در نهایت جذب مراکز ضد دینی و به عنوان طعمه شرکت‌های تجاری بشوند.

امام جمعه اهرم اضافه کرد: فساد این موارد مثل موریانه ایمان و اعتقاد مردم را از بین می‌برد و وبال آن هم به عهده مسئولین شورای عالی فضای مجازی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=3153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.