تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

شماره سیزدهم رصدنامه(گاهنامه رصدی با موضوع دین و روحانیت) منتشر شد

  • کد خبر : 4366
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
شماره سیزدهم رصدنامه(گاهنامه رصدی با موضوع دین و روحانیت) منتشر شد
به همت رصدگران و اندیشمندان حوزوی فعال در سامانه اشراقِ اداره کل فضای مجازی، گاهنامه "رصدنامه" با بررسی حوزه دین و روحانیت در فضای مجازی به سبک و قالبی نو منتشر شد و برای عموم فعالان و علاقه مندان در دسترس می باشد.

به گزارش مجازینا، شماره سیزدهم رصدنامه با تحلیل‌ها و گزارشاتی از همصدایی برخی سلبریتی‌ها با موج اغتشاشات اخیر منتشر شد. این شماره با یادداشت‌هایی از علیرضا کاردان امین، کارگردان و فعال رسانه، محمد جواد محمودی، طلبه نویسنده فعال در فضای مجازی و محمد جلیلی طلبه سطح سه حوزه و دانشجوی دکتری علوم سیاسی به سمت کاربران و کنشگران فضای مجازی می‌رود تا با بهره از آن به نگاهی جامع تر نسبت به مسائل جدید مرتبط با حوزه دین و روحانیت دست یابند.
در داده کاوی اختصاصی این شماره با بررسی بیش از چهل صفحه پر مخاطب روحانیون اینستاگرامی و ارزیابی دقیق آنها به توصیفی از پانزده روحانی برتر از نظر فالور پرداخته‌اند که در کنار آن پانزده صفحه برتر از نظر مخاطب کیفی و ضریب نفوذ در مخاطب نیز لیست شده و قابلیت تحلیل آنها را ساده تر نموده است.
پیشنهاد کنش و اقدام مطابق با مسائل جدید، خط آخرین فرمان رهبر معظم انقلاب، موضوعاتی کمتر توجه شده از غرب که بهانه کنش فعال کاربران باشد از جمله سرفصل‌های دیگری است که در این شماره موجود است.
تمامی علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس rasada.ir/dr13 نسخه پی دی اف را دریافت نموده و بر روی دیوایس‌های مختلف به راحتی مطالعه نمایند و به لینک‌های موجود در آن سر بزنند، یا حتی با چاپ و نصب آن در اماکن عمومی مرتبط به نشر اطلاعات رصدی بپردازند.
این گاهنامه رصدی تا کنون به صورت دو هفته یک بار به همت اداره پایش و رصد معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در دسترس عموم قرار گرفته است و تمامی شماره‌های آن نیز در پایگاه رصدا به نشانی rasada.ir موجود می‌باشد.

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=4366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.