تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

فراخوان مسابقه «تبیین هنرمندانه»ویژه توزیع گران فضای مجازی

  • کد خبر : 4590
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۰۶
فراخوان مسابقه «تبیین هنرمندانه»ویژه توزیع گران فضای مجازی
توزیع گران محتوا (دارندگان کاربران انبوه در سکوهای فضای مجازی)  به صورت دلخواه از بسته های محتوایی آماده شده در محورهای موضوعی و قالبی زیر  انتخاب نموده و در این مسابقه شرکت نمایند.

اداره تولید و تامین محتوا فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی در راستای فعال سازی کاربران دارای نقش توزیع گر در سامانه اشراق با هدف استفاده از ظرفیت های توزیع گران در شبکه فعالان رسانه های نوین «مسابقه تبیین هنرمندانه» را ویژه توزیع گران برگزار می نماید.

توزیع گران محتوا (دارندگان کاربران انبوه در سکوهای فضای مجازی)  به صورت دلخواه از بسته های محتوایی آماده شده در محورهای موضوعی و قالبی زیر  انتخاب نموده و در این مسابقه شرکت نمایند.

– محتوای گرافیکی  با موضوع جهاد تبیین (فایل فشرده ۹۴ مگابایت)

– محتوای متنی با موضوع جهاد تبیین (فایل فشرده ۱۳۵ کیلو بایت)

– محتوای تدوینی با موضوع جهاد تبیین(فایل فشرده۲۹۷ مگابایت)
محتوای گرافیکی  با موضوع سبک زندگی(فایل فشرده۱۵۵ مگابایت)

– محتوای متنی با موضوع سبک زندگی(فایل فشرده۲۹۳ کیلوبایت)

– محتوای تدوینی با موضوع سبک زندگی(فایل فشرده۵۰۷ مگابایت)
محتوای گرافیکی  با موضوع دهه فجر انقلاب اسلامی(فایل فشرده۱۸۳ مگابایت)

– محتوای متنی با موضوع دهه فجر انقلاب اسلامی(فایل فشرده۱۳۸ کیلو بایت)

– محتوای تدوینی با موضوع دهه فجر انقلاب اسلامی(فایل فشرده۳۶۸ مگابایت)

 

– محتوای گرافیکی  با موضوع نیمه شعبان و امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) (فایل فشرده۴۹ مگابایت)

– محتوای متنی با موضوع نیمه شعبان و امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) (فایل فشرده۵۸ کیلوبایت)

– محتوای تدوینی با موضوع نیمه شعبان و امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) (فایل فشرده۴۱۴ مگابایت)

 

محتوای آماده شده از آثار برتر فراخوان تبیین هنرمندانه ویژه تولیدگران سامانه اشراق و محتواهای مناسبتی مرتبط با این ایام است که جهت نشر و توزیع؛ تهیه و تنظیم شده است.(ذکر نام تولیدگر اختیاری است)

نکات اختصاصی فراخوان:

  1. مشارکت کنندگان در این فراخوان می بایست حداقل ۱۰ محتوا را در محیط خود منتشر نمایند  و در گزارش پایانی منعکس کرده باشند تا در فرایند بررسی و داوری قرار گیرد.
  2. از جمله موارد موثر در داوری، بررسی مواردی است که به صورت کلی در ارزیابی محیطهای توزیع گران مد نظر است:
    – استفاده از قابلیت های محیط نشر(مانند:لایو، استوری و هایلایت و…)
    – دیزاین و بهینه سازی محیط (مانند بیوگرافی و پروفایل و …(در سایت و وبلاگ قالب  و ارتباط بصری))
    – محتوای مکمل در نشر بسته محتوایی (مانند کیفیت کپشن، هشتگ و دسته بندی‌ و …)
    – فعالیت مستمر و متمرکز به صورت فردی یا گروهی
    -میزان مخاطبین عمومی و کیفی(مؤثر)
  3. محتوای بسته ها جهت نشر و توزیع نیازمند جذاب سازی، فرآوری، کم حجم سازی و اموری است که نسبت به هر سکو (متناسب با اقتضائات) در داوری مورد  بررسی قرار می گیرد.
  4. داوری و ارزیابی محیط نشر مستلزم گزارش دقیق توزیع گر است، لذا ذکر مواردی همچون لینک محیط یا محیطهای نشر، نمایش تعداد بازدید(ویو) و سایر نکاتی که در نکته شماره ۲ ارائه شد مد نظر است.
  5. نشر گسترده محتوا و ایجاد شبکه نشر( تعامل و ارتباط با سایر محیطها جهت نشر بسته انتخابی) و همچنین ارتباط با تولید گران آثار چنانچه به صورت تفصیلی در گزارش منعکس گردد؛ داری امتیاز ویژه است.

جوایز فراخوان نشر هنرمندانه

شبکه های اجتماعی( ویراستی، روبینو، آپارات، ویسگون، هورسا، اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، کلاب‌هاوس، پینترست، لینکدین و..)
نفر برگزیده: ۲ میلیون تومان
نفرات شایسته تقدیر: ۵ جایزه ۱ میلیونی

شبکه های پیام رسان(ایتا، روبیکا، گپ، سروش، بله، تلگرام، واتساپ، و …)
نفر برگزیده: ۲ میلیون تومان
نفرات شایسته تقدیر: ۵ جایزه ۱ میلیونی

– سایت و وبلاگ: برگزیده ۳ میلیون تومان
نفرات شایسته تقدیر: ۵ جایزه ۱ میلیون تومانی

– سایر(اپ؛ نرم افزارهای محتوایی و…)
برگزیده: ۲ میلیون
نفرات شایسته تقدیر: ۵ جایزه ۱ میلیون تومانی

سایر مزایای شرکت در مسابقه:

  • حمایت مالی ازمحیط های دارای  امتیاز ۶۰ به بالا در واحد مشاوره و ارزیابی محیطهای توزیع گران؛
  • حمایت آموزشی با ارائه کد تخفیف ۸۰ درصدی، ویژه شرکت کنندگان باامتیاز خروجی محتوا پایین تر از ۶۰؛ (از دوره های آموزشی مدرسه مجازی اشراق )
  • ۱۰ درصد حمایت بیشتر از محتواهایی انتشار یافته در یک یا چند محیط با کاربر انبوه؛
  • حمایت گروهی ویژه برای تولیدات گروهی؛ ( هزینه های زیر ساخت و اینترنت و ….)
  • دعوت به کارگاه حضوری برای کنشگران پرتلاش؛
  • خدمت مشاوره در جهت رشد و ارتقاء محیط های فضای محازی؛
  • ثبت سابقه تبلیغ مجازی در سامانه های حوزوی(اشراق – مرکز خدمات) ویژه طلاب.

زمان ثبت نام و مهلت ارسال گزارش
۱۸ الی۳۰بهمن ماه۱۴۰۱

نحوه مشارکت:
اعلام آمادگی از طریق فرم زیر( پس ازتایید مشارکت فعالیت بر اساس اطلاعات تکمیل شده در سامانه اشراق ایجاد می گرددکه می بایست پس از نشر و توزیع گزارش آن در فعالیت تعریف شده ارسال شده و تکمیل گزارش گردد):
تکمیل فرم فراخوانhttps://accounts.eshragh.ir/node/7344

برای سایر فعالان فضای مجازی:
ثبت نام اولیه در سامانه اشراق به آدرس:  https://ticketing.eshragh.ir/user/login
گرفتن نقش توزیع گر و سپسس تکمیل فرم فراخوان https://ticketing.eshragh.ir/node/29871
برای آشنایی هرچه بیشتر با نحوه ثبت نام و گرفتن نقش در سامانه اشراق می توانید ازطریق لینک های زیر اقدام نمایید.
نحوه ثبت نام اولیه
تکمیل پروفایل من
تکمیل نقش من

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=4590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.