تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
9

فرزندان خود را با موبایل و بازی های موبایل تنها بگذارید!

  • کد خبر : 1864
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۲۸
فرزندان خود را با موبایل و بازی های موبایل تنها بگذارید!
بازي رايانه اي «خانه سبز» براي پلتفرم هاي اندرويد به تازگي توسط گروه تبلیغی مهر و ماه (يكي از گروه هاي دفتر تبليغات اسلامی حوزه علمیه قم) در ماركت كافه بازار منتشر شده است.

معمولا والدین از تنها گذاشتن کودکان با تلفن هوشمند یا حتی رایانه هراس دارند، چرا که به جز محتوا های طبقه بندی نشده خطر محتوا و بازی های غیر اخلاقی کودکان را تهدید می‌کند.
اما این اپلیکیشن سعی دارد کودکان را از طریق یک داستان معما گونه و رمز آلود و جذابیت های بصری با آموزه های قرآنی و معارف دینی آشنا کند.

از آنجا که روشهای غیرمستقیم، به ویژه قالب بازی و سرگرمی که سرشار از هیجان و جذابیت است، تأثیر بهتری در القای مفاهیم دینی نسبت به روشهای مستقیم دارد.
این بازی تلاش دارد تا مخاطب خود را با آيات موضوعي قرآن كريم و سبک زندگی اسلامی آشنا کند و انس او با آیات قرآن کریم را بیشتر کند.

سبک این بازی، ترکیبی از یکی از پرطرفدارترین سبک‌های بازی‌های رایانه‌ای یعنی سبک اشیاء پنهان و نمایش یک خط داستانی به همراه باز سازی یک خانه قدیمی است.

کاربر با خانه ای متروکه مواجه است که ماموریت دارد قسمت های مختلف آن را بازسازی کند، کاربر به ازای هر مرحله‌ای که پشت سر می‌گذارد چند ستاره دریافت می‌کند، هر ستاره حکم یک منبع مالی برای بازسازی خانه را دارد و کلید بازسازی و طراحی خانه همین ستاره‌هایی هستند که به عنوان پاداش بدست می‌آورد.

در خلال بازی ماموریت هایی به صورت مینی گیم های قرآنی در طول انجام مراحل به کاربر پیشنهاد می شود که در صورت درست انجام دادن آن ها به او جایزه ای داده می شود که می توان جایزه ها را در بخش هاي ديگر بازی استفاده کرد.

براي دريافت اين بازي مي توانيد كلمه «خانه سبز» را در ماركت كافه بازار جستجو كنيد و يا به آدرس زير مراجعه كنيد.
https://cafebazaar.ir/app/com.MehrAndMah.TheSaraStory

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=1864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. چرا این پیام رو تو بازار می ده: “این برنامه به درخواست توسعه‌دهنده از حالت انتشار خارج شده است” ؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.