تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

محدودیت‌های عجیب ایلان ماسک برای توییتر؛ کاربران عادی می‌توانند روزانه ۶۰۰ توییت بخوانند!

  • کد خبر : 5216
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
محدودیت‌های عجیب ایلان ماسک برای توییتر؛ کاربران عادی می‌توانند روزانه ۶۰۰ توییت بخوانند!
ایلان ماسک در جدیدترین فصل از تغییرات توییتر اعلام کرده است که کاربران تأییدنشده می‌توانند روزانه صرفاً ۶۰۰ توییت مشاهده کنند.

ایلان ماسک از شب گذشته محدودیت مهمی در توییتر اعمال کرده و شرکت‌های صنعت هوش مصنوعی را مقصر اصلی این وضعیت دانسته است. ماسک می‌گوید این شرکت‌ها حجم عظیمی از داده‌های توییتر را جمع‌آوری می‌کنند.

بر اساس گزارش ورج، محدودیت‌های جدید توییتر موقتی است. بر این اساس حساب‌های تأییدنشده‌ی توییتر صرفاً می‌توانند روزانه ۶۰۰ پست مشاهده کنند و این تعداد برای حساب‌های جدید تأییدنشده ۳۰۰ پست است. از طرفی اگر تیک آبی داشته باشید، می‌توانید روزانه ۶٬۰۰۰ پست مطالعه کنید.

زمان کوتاهی پس از اعمال محدودیت‌های جدید توییتر، ایلان ماسک گفت تعداد پست‌ها برای حساب‌های تأییدشده به‌زودی به ۸٬۰۰۰ مورد می‌رسد. این تعداد برای کاربران تأییدنشده و کاربران جدید به‌ترتیب ۸۰۰ و ۴۰۰ مورد خواهد بود.

محدودیت جدید توییتر در حالی اعمال می‌شود که این شبکه‌ی اجتماعی مشاهده‌ی پست‌ها را بدون ورود به حساب کاربری غیرممکن کرده است. تا قبل از این محدودیت‌ها امکان مشاهده‌ی توییت‌ها و ریپلای‌ها ازطریق نسخه‌ی وب و بدون ورود به حساب کاربری وجود داشت. با این تغییر جدید، اکنون کاربران «مجبورند» حساب توییتر بسازند و به‌منظور فعالیت گسترده پول پرداخت کنند.
محدودیت مشاهده‌ی توییت‌ها تنها یکی از روش‌های ایلان ماسک برای افزایش درآمد توییتر است. توییتر اوایل فروردین گفت قیمت API را به‌شدت بالا می‌برد. ایلان ماسک همچنین سرویس اشتراکی بلو را بازطراحی کرد و اکنون برای دریافت تیک آبی باید ماهانه هشت دلار پول پرداخت کنید.

ایلان ماسک شرکت‌های صنعت هوش مصنوعی را که داد‌ه‌های عظیمی از اینترنت جمع‌آوری می‌کنند به‌عنوان مقصر محدودیت‌های جدید توییتر جلوه داده است. او می‌گوید حجم جمع‌آوری داده‌ها بسیار زیاد شده و این موضوع روی تجربه‌ی کاربری توییتر اثر منفی گذاشته است.

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=5216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.