تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

نمایندگان مجلس با دستاوردهای مسئله محوری دفتر تبلیغات اسلامی آشنا شدند + عکس

  • کد خبر : 4480
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۴۴
نمایندگان مجلس با دستاوردهای مسئله محوری دفتر تبلیغات اسلامی آشنا شدند + عکس
نمایشگاه دستاوردهای مسئله محوری دفتر تبلیغات اسلامی در مجلس شورای اسلامی با شعار امتداد مسئله محوری در چرخه حکمرانی با هدف آشنایی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ارائه راهکار از سوی آنان در نمایشگاه دائمی خانه ملت برپا شد.

به گزارش مجازینا از تهران، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی با اعلام این خبر اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۳۵۸ بنیان شد و با تصویب هیئت امنای دفتر در سال ۱۳۹۰ رویکرد مسئله محوری در فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی قرار گرفت.

وی، افزود: پس از آن کلیات طرح تأسیس قطب های فکری و فرهنگی دفتر با انتخاب ۱۵ مسئله از مسائل و مشکلات مهم فرهنکی کشور براساس شاخص هایی همچون فوریت نیاز جامعه، توانمندی دفتر و… در سال ۱۳۹۲ دنبال شد.

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: عملیاتی سازی این رویکرد توسط مراکز دفتر در سال های ۱۳۹۳ تا ۱۴۰۱ صورت گرفت که تفصیل آن برای آشنایی بیشتر نمایندگان در مجلس شورای اسلامی به نمایش گذاشته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به افتتاح این نمایشگاه با حضور نمایندگانی از مجلس و دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا امروز در محل نمایشگاه دائمی خانه ملت برپا خواهد بود تا حضور ثمر بخش و ارائه رهنمودهای نمایندگان مجلس شورای اسلامی بتواند ما را در پیشگیری و حل مسائل فرهنگی کشور یاری کند.

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=4480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.