تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2
حجت الاسلام محمد بختیاری:

کارگاه ۷۲ ساعته طرح ملی تربیت کنشگر رسانه خانواده برگزار شد

  • کد خبر : 4760
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۴۱
کارگاه ۷۲ ساعته طرح ملی تربیت کنشگر رسانه خانواده برگزار شد
کارگاه 72 ساعته آواتارهای پاسخگو در شهر مقدس قم با حضور 33 نفر از فعالان حوزه خانواده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مجازینا کارگاه ۷۲ ساعته آواتارهای پاسخگو که به عنوان یکی از برنامه های طرح ملی تربیت کنشگر رسانه خانواده طراحی شده بود در قم برگزار شد.

حجت الاسلام محمد بختیاری دبیر اجرایی کارگاه گفت: طرح ملی تربیت کنشگر رسانه خانواده با هدف تربیت کنشگران رسانه ای در حوزه مسائل خانواده برای متخصصان، محصلان و افراد صاحب تجربه در حوزه مشاره خانواده برگزار شده است. این طرح که از ابتدای دی ماه رسما شروع شده است تحت نظارت و حمایت میز تحکیم خانواده قطب اخلاق دفتر تبلیغات اسلامی و به همت اداه کل فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بوده و انتظار می رود پس از اجرای یک دوره کامل از این طرح تعدادی از افراد شرکت کننده در رسانه های نوین به صورت جدی ایفای نقش کنند.

بختیاری گفت: این دوره یا ثبت نام و درخواست بیش از ۴۰۰ نفر از فارغ التحصیلان و محصلان رشته های مربوط به مشاوره و روانشناسی و همینطور تعدادی از کنشگران رسانه های نوین علاقه مند به این مباحث آغاز شد و از این تعداد پس از بررسی رزومه و مدارک تحصیلی تعداد ۱۸۸ نفر به تور مجازی راه یافتند و تحت آموزش دوره های مجازی قرار گرفتند.

بختیاری افزود: در مرحله بعد از بین افرادی که تور مجازی را به پایان رساندند تعداد ۳۹ نفر توسط کمیته پذیرش برای راهیابی به کارگاه ۷۲ ساعته انتخاب شدند. از نکات قابل تأمل وجود چالشهای مختلف، آموزنده و تعیین کننده بود که این چالشها باعث شد تعداد افرادی که برای کارگاه پذیرش شوند به عدد ۳۳ برسد.

ایشان ادامه دادند: کارگاه آواتارهای پاسخگو در تاریخ های ۱۷ الی ۱۹ اسفند ماه در شهر قم برگزار شد. در این کارگاه پنل های تخصصی مورد نیاز شرکت کنندگان با حضور اساتیدی چون حجت الاسلام دکتر مهدی عباسی، مهکام، شیری و جناب آقای روح الله رفیعی با موضوعات (به ترتیب) مرزبندی مسئولیت زوجین، بحران مثلث سازی و خیانت، کوله پشتی ابزار تولید محتوا، ویدئو تمام حیثیت ولاگر برگزار شد.

 

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=4760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.