تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

گوش به دهان مشاوران!

  • کد خبر : 1937
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۰۴
گوش به دهان مشاوران!
جلسه رئیس اداره تولید محتوای فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی با مشاوران و نیرو های ارزیابی اداراه تولید برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی رئیس اداره تولید و تامین محتوای فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با مشاوران و نیروهای ارزیابی این واحد دیدار کرد.

در این نشست که روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه برگزار شد؛ مشاوران و ارزیابان تولیدات مجازی که از نیرو های متخصص در زمینه های مختلف رسانه ای هستند نظرات و دیدگاه های خود را درباره بهبود کیفیت سامانه ارزیابی و مشاوره اداره تولید را ارائه کردند و گزارشی از شیوه های مختلف مشاوره متنی، حضوری و تلفنی ارائه نمودند.

حجت الاسلام رحیمی ضمن اشاره به روند رو به رشد ارزیابی و مشاوره تولیدات به اهمیت این امر و ضرورت رفع اشکالات اشاره داشتند و خاطر نشان کردند؛ فعالان فضای مجازی که در سامانه اشراق تعیین نقش کرده باشند، سطح مهارتِ گرایش نقش انتخابی‌شان تعیین می‌شود که مشاوران باید تلاش نمایند رشد و ارتقا را در فعالان ایجاد نمایند که تابحال نیز چنین بوده و رضایتمندی از این واحد مهم و حیاتی قابل ستایش است‌.
همچنین در این جلسه ضمن آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام سیدمحمدعلی مدرسی در سمت رییس اداره جذب فعالان رسانه های نوین، از مدیریت خوبشان بر این واحد تشکر و تقدیر شد و آقای محمدحسین جلال الدینی به عنوان مسئول واحد ارزیابی و مشاوره معرفی گردید.

در این جلسه کارشناسان ارزیابی و مشاوره بخش متون ادبی، بخش گرافیک، بخش تدوین حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=1937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.