تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

پویش جهان منجی می خواهد با تولید سریع محتوا

  • کد خبر : 5608
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
پویش جهان منجی می خواهد با تولید سریع محتوا
در سالروز میلاد منجی عالم بشریت، سامانه فعالان فضای مجازی-اشراق با تعریف فعالیت‌های جمعی، بیش از هزار کنشگر دینی را به راه اندازی پویشی با عنوان #جهان_منجی_میخواهد دعوت کرد.

بعد از راه اندازی پویش موفق #جهان_منجی_میخواهد با هشتگ #منجی و بارگذاری پستی سبز رنگ، فاز دوم پویش جهان منجی می خواهد با هدف تولید سریع محتوا و توزیع و نشر گسترده در دستور کار قرار گرفت.

در این پویش کنشگران دینی که توان تولید محتوا در قالبهای متنی، گرافیکی، صوت و ویدیو دارند با توجه به مبانی این پویش که از طریق این لینک قابل دریافت است؛ لازم است اقدام به تولید سریع محتوا نموده و در صفحه دریافت تولیدات این پویش ( دریافت عمومی آثار) ارسال نمایند.

کنشگرانی که دارای توان توزیع محتوا هستند لازم است به صفحه محتواهای تولید شده پویش #جهان_منجی_میخواهد از طریق آدرس eshragh.ir/monji مراجعه کرده و با انتخاب محتواهای متنی، گرافیکی، ویدیویی به همراه هشتگ های #منجی #جهان_منجی_میخواهد به کنشگری و نشر و توزیع اقدام نمایند.

لازم به ذکر است تمامی محتواهای ارسالی بررسی خواهد شد و آثاری که داری کیفیت نسبی باشند؛ در نشر گسترده قرار خواهد گرفت.

«فعالیت های جمعی» گونه‌ای از کنش‌های آسان و سریع است که بواسطه یک اعلام عمومی هر یک از اعضا در طول روز(یا هفته یا مناسبت) متناسب با توان و استعدادی که دارند آن‌ را انجام می‌دهند تا در یک مشارکت جمعی، فعالیتی بزرگ و موثری را در فضای مجازی خلق نمایند و از قطره قطره کنش‌هایشان موجی ملموس ایجاد کنند.(اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت جمعی)

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=5608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.