تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6
جلال الدینی:

اتمام داوری مسابقه تبیین هنرمندانه

  • کد خبر : 4534
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۴۸
اتمام داوری مسابقه تبیین هنرمندانه
مسابقه تبیین هنرمندانه که در راستای فعال سازی کاربران دارای نقش تولیدگر با گرایش متن، گرافیک و تدوین و به همت اداره تولید و تامین محتوا فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی در سامانه اشراق برگزار شد.این مسابقه با هدف استفاده از ظرفیت های تولیدگران در شبکه فعالان رسانه های نوین در آذرماه1401 برگزار گردید.

به گزارش مجازینا جلال الدینی مسئول واحد مشاوره و ارزیابی محتوا گفت: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار و ارزیابی اولیه توسط مشاوران و ارزیابان اداره تولید و تامین محتوای فضای مجازی، جلسات داوری نهایی فراخوان، در سه گرایش: متن، گرافیک و تدوین با حضور اساتید محترم در معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات برگزار گردید.

ایشان گفت: برای داوری بخش متن آقایان علی اصغر کاویانی و سیدعلیرضا حسنی، بخش گرافیک آقایان مرتضی حاجیانی،  سید محمد موسوی و امیرحسین شوپایی، بخش تدوین آقایان مصطفی نجفی، سیدمحمد علی مدرسی راد حضور داشتند.

جلال الدینی افزود: داوران در هربخش بر پایه ۴ شاخص: محتوا، تکنیک و مهارت، تناسب با فضای مجازی و اثرگذاری به بررسی آثار پرداختند و  نفرات برتر در هر در هر گرایش انتخاب گردیدند و امتیاز تناسب فعالیت با فضای مجازی و ارسال محتوا در موضوعات اولویت دار فراخوان، از مهم ترین نکاتی بود که داوران در انتخاب نفرات برتر  نسبت به آن اهتمام بیشتر داشتند.

مسئول واحد ارزیابی در پایان گفت: با توجه به پایان یافتن جلسات داوری طبق اعلام قبلی و همزمان با میلاد امیرالمومنین (علیه السلام) نفرات برتر این فراخوان در سامانه فعالان فضای مجازی به آدرس eshragh.ir معرفی خواهند شد.

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=4534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.