تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
15

چطور با موبایل فیلم ساز شویم؟

  • کد خبر : 841
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۷:۲۲
چطور با موبایل فیلم ساز شویم؟
معرفی 5 نرم افزار موبایلی که به کمک آنها می توانیم به راحتی با موبایل فیلمبرداری، تدوین و ... را انجام بدهیم.

در این مقاله قصد داریم ۵ نرم افزار ویرایش فیلم اندروید را به شما معرفی کنیم.

۱٫ kinemaster
یکی از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های ویرایش فایل های ویدئویی برای سیستم عامل اندروید می باشد؛ تنها ویدئو ادیتوریستی که تمامی قابلیت ها و امکانات اپلیکیشن معروف iMovie در iOS را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می اورد و بهتر است اینگونه بگوییم که تنها برنامه ویرایشگر ویدئو اندروید است که با ساز و کار لایه ای کار می کند! با این اپلیکیشن می توانید به آسانی و در محیطی کاملا حرفه ای تنها با چند لمس فیلم هایی با کیفیت اچ دی و خارق العاده را خلق نمایید و با دیدن قابلیت های کم نظیر آن متعجب شوید! ویدئو ادیتور فوق علی رغم غیررایگان بودن خود هزاران بار تا به این لحظه از پلی استور دریافت گردیده و در صدر برترین برنامه های ویرایشگر ویدئو قرار دارد.
۲٫ inshot
از بهترین، پرامکانات ترین و قدرتمندترین برنامه های ویرایش ویدئو با پشتیبانی از زبان فارسی برای اندروید می باشد که با داشتن آن برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید از داشتن کامل ترین ویدئو ادیتور اندروید لذت ببرید. برنامه ویرایشگر ویدئو محبوب و کاربردی اینشات با ویژگی ها و قابلیت های کم نظیر برای دستگاه های اندرویدی است که تا به این لحظه بیش از ۱۰۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان تنها از گوگل پلی دریافت شده و از برترین و پرطرفدارترین برنامه های این زمینه به شمار می رود!
۳٫ vivacut
یکی از پر استفاده ترین استارت اپ های کاربران دستگاه های هوشمند ابزار های ویرایشی می باشد که به وسیله آن ها می توان هر گونه تغییراتی در گروهی از فایل ها ایجاد نمود. این برنامه ها برای هر نوع فایل به صورت اختصاصی ایجاد و منتشر می شوند. ویدئو ها جزو فایل های هستند که به میزان زیادی توسط کاربران مورد تغییر و تحول قرار داده می شوند و از این رو نرم افزار های مختلفی در این زمینه منتشر شده است. VivaCut – Pro Video Editor PRO عنوان یک اپلیکیشن ویرایش ویدئو ویژه و حرفه ای اندروید می باشد که توسط VivaCut professional video editor توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از یک جدول زمانی چند لایه و مجموعه ای از گزینه های ویرایشی سطح بالا استوری های ویدئویی خود را ایجاد کنید. برای داشتن ویدئو هایی خاص قادر هستید تا آن ها را برش داده و با افزودن چندی از موارد مختلف آن ها را به شیوه ای خاص تغییر دهید.
۴٫ videoshow
از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های ویدئو ادیتور و ویرایش فایل های تصویری برای سیستم عامل اندروید می باشد که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده و هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار در اختیارتان قرار دهیم! شما کاربران با VideoShow قادر خواهید بود به راحتی و در محیطی یک پارچه برروی ویدئوهای خود تغییرات دلخواهتان را اعمال نمایید و با کارهایی همچون تبدیل چند عکس ویدئوهایی خارق العاده و حرفه ای را خلق کنید!
۵٫ vivavideo
یک اپلیکیشن برای ساخت ویدئو و ویرایش حرفه ای ویدئو ، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط QuVideo Inc. Best Video Editor & Video Maker App توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه به صورت تخصصی برای ساخت ویدئو به منظور استفاده در شبکه های اجتماعی مثل یوتیوب، فیسبوک، اینستاگرام،‌ تیک تاک و …. توسعه یافته است. بنابراین تنها ابزار هایی که برای چنین کاری نیاز است را در آن پیدا می کنید و خبری از قابلیت های اضافی، پیچیده و گیج کننده در آن نیست. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی موزیک ویدئو بسازید، به عکس ها و فیلم های خود آهنگ اضافه کرده و با استفاده از جلوه های مختلف آن ها را زیبا کنید. می توانید متن ترانه را هم روی ویدئو خود نشان دهید.

لینک کوتاه : https://majazina.ir/?p=841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.